Wednesday, April 8, 2009

da org suh wt...

1.Bekas kekasih saya adalah :
ntah...

2.Saya sedang mendengar :
kuliah us azhar idrus…

3.Mungkin saya patut :
ke kedai luar..cri makan…lapo…

4.Saya suka :
mncing..tp joran da rosak..

5.Sahabat-sahabat baik saya :
ramai2 antaranya si gemuk..

6.Saya tak paham :
pasal tag...

7.Saya kehilangan :
tpn nokia 6230..

8.Ramai yang berkata :
keje sgt bnyk tp masa xde…alasan je tu..

9.Makna nama saya
Iman..

10.Cinta itu adalah:
indah bila kita mencintai yang mencinta kita..ALLAH...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
menanti kepulangan anak yg disayangi..hehe

12.Saya akan cuba :
menyiapkan keje yg patut…

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
tiada yg kekal melainkan Allah..hehe

14.Telefon bimbit saya :
bnyk..da dlm 5..rosak 4 tggal 1..hehe..ni x tmsuk yg kne curi….

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tgk jam..msuk wktu solat…

16.Saya paling meluat apabila :
da org yg kata sesuatu yg xptut kt belkg..

17.Pesta/Parti adalah :
ntah...layan je la...

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
ikan arapaima…

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
umur 15-17 wktu ni x pkir ape2..nk njoy je

20.Hari ini :
da siap tasmik..kelas pn da bnyk bis..alhmdulillah

21.Malam ini saya akan :
g kelas ganti kul 8..pastu g mkn kt mapley…blik wt keje skit…

22.Esok pula saya akan :
xde kelas…wktu istirehat..hehe

23.Saya betul2 inginkan :
redha Allah..

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
alhmdulillah ..

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
kdai ikan..

26.Makanan Barat atau Jepun :
makanan di kafe husin

27.Bilik yang terang atau gelap :
cerah...gelap wktu tdo..

28.Makanan segera adalah :
megi tp...kna masak gna kuali klau rebus xbrape

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Ikut awk la.....

1 comment: